Thursday, November 29, 2012

Iklan & Promote Jap!!


Holla semua...eeerrrmm..Alhamdulillah segalanya telah selamat dan selesai..entry nikah and photo-photo akan diupload nanti ya? kalau boleh nanti-nantilah ya?hehe..coz tak ada idea sangat nak menaipnya lately selain dari kekangan masa dan tenaga...macam kerja buruh kilang je gamaknya ye dak?

Last saturday, again saturday treat by Aminor...setelah beliau dapat durian belanda ni lately rajin bonar belanja den makan and tengok wayang...
semoga makin murah rezeki lagi ye aminor..jangan lupa kawan sudah bila dah senang esok lusa..ingat!! Jangan jadi PARASIT..;D

Kali ni Aminor belanja Starbuck pulak.

Bila tengok wayang midnite, pula tu lepas balik kerja dalam pukul 11:00malam, perut aku pun memang dah berbunyi irama rock kapak lah..so apa lagi melantaklah dulu sebelum tengok Twilligh break down 2..
so far aku layan lah gak citer ni...walaupun tak berapa nak teruja sangat..coz  the first movie ni jek yang aku rasa boombastik!! yang lain tu 50-50 je lah..paling aku suka sebenarnya pakaian dan pemandangan yang cantik-cantik tu lagi-lagi time mereka kahwin...alolololo....mengidam terus hokeh!!

Tempoh hari masa nak kahwin memang aku nak sangat tema wedding aku berkonsepkan Twilligh...tapi bila Wed Plan cakap total RM6,000.00nett aku terus nak terkencing wokehhhh...!! hahahaha balik rumah fikir punya fikir..bincang dengan mak aku sebab kuasa veto kat tangan dia, so mak aku kata tak payahlah..!! ;-(

Then aku decide theme yang lain je lah..tu pun Rm4,000.00nett ya!!
tapi aku amik juga bridal tu coz of suka dengan fresh idea and creativity dia..more story about bridal tu? berapa costnya? apa2 je lah akan aku story moly kat next entry lah yo? sesuai untuk rujukan b2b area JB and Singapore Khasnya..;D coz of aku amik bridal ni start dari tunang sampai lah wed reception ternyata aku berpuas hati dengan apa yang aku inginkan..:D

Chak!!! Aku show off sekeping je lah dulu ye?
terlalu banyak gak aku nak story moly bab masa nak nikah, dan baju nikah ni ya? kalau dikenang memang kelakar betul!!

Worait..stay tuned with Nonor with next entry..luv you olls!! ;D


** Plan our backpack trip next year..ya allah murahkan rezekiku dan segalanya..amin ;D **

No comments: