Saturday, November 3, 2012

** Saturday Treat **

Holla!! Sabtu terakhir sebelum bergelar isteri....bersediakah aku??? wahh..ayat kemain gempak kan..macam nak buat novel jer...haihh..macam tak je percaya kan..10 bulan telah berlalu..lagi 7 hari aku akan sah bergelar isteri orang..inshaallah...mampukah aku? siapa sangka, siapa menduga..jodoh dan pertemuan telah diaturkan olehNya..tak mampu lagi untuk aku berkata apa-apa...aku terima pinangannya dengan ucapan alhamdulillah sahaja dan semoga Allah permudahkan urusan jodohku dan merahmati niat murni untuk membina hubungan yang halal lagi diterima disisi Nya..inshaallah..


Treat Saturday By Aminor..Love it!! Tq yunk!!

TQ so much for the lovely food & lovely saturday treat for me!!..hahaha



Actually kita orang baru lepas balik dari cast shoot, hopefully ada lah rezeki yang mendatang nanti..;D pelan-pelan kayuh..so tak sangka en.mino kita ni nak treat belanja makan bagai kat kita..alhamdulillah..moga mino murah rezeki lagi..kat Dome the curve, aku pilih beef lagsane and hot cappucino..errmm..nampak potion kecik jek tapi lepas makan nak habiskan separuh pun dah rasa muak dah...errrmm..:( makan..makan..dan makan...

Ok lah guys!! i will upload and story marry about my e-day yang lepas ok?now takde masa banyak sangat. Stay tuned with nonor..;D


No comments: