Tuesday, March 15, 2011

- Hati berbunga-bunga -

Hye semua, apa khabar, holla BULAN mac!!!! wah, now day, isu BULAN menjadi intro entry aku kali ni, almaklumlam, PUTERI LINDUNGAN BULAN lah katakan...hahaha, TAPI ntah kenapa rasa cam happy jek lately walaupun orang dok sibuk-sibuk hal personal aku..or sebab ada hikmah disebaliknya, baru lah aku faham istilah KAWAN dan SAHABAT, siapa kawan dan mana lawan..eeerrrmm...lately juga semakin murah rezeki aku, TQ to ALLAH, insyaallah to all kawan-kawan yang memberi aku semangat, dan mendoakan kebaikan untuk aku tu, insyaallah tak mungkin aku lupakan, malah maybe ada rezeki untuk ko orang juga dari aku..i will keep my promise!!

Tak sangka jugak hari ni ibu artis popular di alam maya call aku, artis ke?? alam maya?? siapa ibunya itu?? menjemput aku ke majlisnya?? wahhh...nak tahu siapa?? clue nya, dia seorang hot mama, dan anaknya amat popular di alam blog, malah seorang model dan pelakon sambilan..who's that? siapa dapat teka dapat pi BULAN KEJORA..hehehe, tunggu my next entry, tapi maybe after settle ke majlisnya lah ye? hari ini aku busy, harap semuanya berjalan lancar, dan impian dalam waktu terdekat ini terlaksana...amin,
- hati ku berbunga-bunga.;D -

Errrkk..Rozita Chek Wan ker? ada blog ke dia?hahaha
let's guess...jangan jeles..yang kaki skodeng tu, skodeng yek?jangan tak skodeng..heheheh :D

No comments: