Monday, February 28, 2011

Apo2 Yolah February Gift...!!

Dimulakan dengan bismillah, apa khabar semua?? actually kan dah lama tau nak upload pasal hadiah kemenangan yang aku dapat dari Mr Suhami  http://anaknegori.blogspot.com/ tapi kan dek kerana tak de mood dan kesibukan kota, * ewah kesibukan kota * makanya hari ini aku just upload jelah beberapa hadiah yang aku dapat di bulan February ini, almaklumlah ini pun last bulan february kan?, so nak tahu tak apa aku dapat?lets check it out, BUT before that, aku nak peringatkan kat anda, engkau, aku, dia atau kamu, segala yang aku paparkan dalam blog ini hanyalah sekadar berkongsi manis2 buah jer ok? janganlah pula beranggapan aku nak menunjuk-nunjuk..sekadar berkongsi kemanisan kata orang..harap maklum lah yek seperti mana anda semua pernah baca blog orang lain selain dari i..;D    

Tara...ini lah dia hadiah kemenangan joint contest Apo2 Yolah Next Top Icon 1
Terima kasih lah Mr suhami yek?
Juara tau?hehehe

Selain daripada key-chain, apa yang boleh dibuat dengan benda ini ya?

On 3/Feb/ is my birthday so, every year hotel aku akan bagi sejibik cake to all staff yang lahir pada bulan-bulan tertentu pada setiap tahun...tahun ni dapat cake choclate..nice lar..coz of free lor..;D TQ..!!

Yup, Ratu Puteri Lindungan bulan bila berposing...;D
* ada lak pasni gelaran lain untuk aku? * hehe

Same month jugak hotel adakan annual staff party, tahun lepas tak dapat apa-apa pun, this year dapat lak hamper lucky draw lor....TQ..

Teddy Bear..huh, yang ini secreto ya...TQ so much to him..!!

Ok, ada satu dua hadiah yang dapat, termasuk lah hadiah on 14. Feb, tapi rasanya tak sesuai kot nak kongsi semua cerita kan? nanti orang kata menunjuk-nunjuk pulak!! bertambah gossip girly pula nanti,
apapun enjoy your weeked, senyum sokmo ye? ;D




P/s : Pernah juga ditegur muka senyum tapi tak nampak muda pun??
eerrrmm..pasni nak jadi robot lah..;D

4 comments:

Farie said...

happy birthday... belated birthday!! :P

Saya Noury said...

Farie : hi dear..TQ so much..;D

noa said...

happy belated birthday
may all ur wish (yg baik2 jek :p) come true

ENTRY HOT : Senyum ^_^

Saya Noury said...

NORA : peerrgghhh nora danish in the house dah berbunyi..hahaha..buat aku tak leh tinggalkan blog ni..hehehe..TQ dear for ur wish..;D