Thursday, December 16, 2010

Sk-ii

Hye reader out there...hari ini aku nak story molly sikit pasal Sk-ii product, seperti yang uolls tahu, ( kalau ada yang follow my blog dari awal ) aku ni memang pengguna Sk-ii since 30 October 2008 sebenarnya...ada yang kata product ini hanya untuk orang-orang tua atau yang umur dah masuk angka
30-an, dan ada juga yang kata aku pakai Sk-ii and MAC product dari pasar-pasar chow kit and petaling street, malah lebih jerk ada yang kata itu pun nak cerita kat blog ke? ok fine, pada aku itu semua suara dan hati sumbang seorang yang berasa CEMBURU dan IRI HATI...aku tak kisah, its my blog i will describe everything about me,
 ( kalau tak suka jgn skodeng blog aku, pastu nak mengata!! )
and benda baik yang aku pernah cuba setakat ini, kenapa tidak aku share dengan ko orang betul tak? dah ramai blogger lain yang share pengalaman mereka about beauty product, so??? do i care?
 TAPI BUKTI itu penting kan?! so, Lets check it out...!!


This is the first trial set yang aku guna for the first time,
 aku beli on 30 October 2008, and atas ni kad-kad atau paplet yang Sk-ii akan beri pada aku for every festival, macam sempena hari raya, christmas & New year serta Chinise new Year.


So, pada mereka yang beli barangan Sk-ii secara ORIGINAL,
( kalau beli kat chow kit atau pasar malam tak dapat kad ORI ni der..!! )
 automatik akan dapat sk-ii card holder, memula tu dia bagi yang biasa, lepas tu dia akan hantar silver card seperti gambar diatas, aku punya kad ni every 30 Oct akan tutup point balance yang harus di redeem,
kiranya every 30hb Oct tu my birthday using Sk-ii gitu.
Ada silver card and Gold card.
( Pastikan anda dapat kad seperti diatas, jika tidak itu TIRUAN )

Tandatangan tak cantik....rahsia kerajaan..;D

Sebahagian Risalah Sk-ii yang akan aku terima for every festival...

Setiap risalah yang aku terima akan mengandungi points atau mata ganjaran untuk kita tuntut seperti diatas, kad ini aku terima semasa ulang tahun pertama menggunakan Sk-ii product, tahun 2009.

Yang ini pula untuk ulangtahun kedua, 2010.

I got free small gift penanda buku by Sk-ii, 
sempena Christmas tahun ini, 2010.
TQ SK-ii.


 
Sebahagian yang aku masih simpan, sebab ada mata ganjaran kalau tunjuk kat counter, especially MAC, beli 6 bedak compact MAC dan tunjuk bukti pembelian atas nama sendiri akan dapat 1 lipstick percuma ;D
( kalau ko orang beli ORI ler.. )

Udah ler tu nonor tak yah nak tunjuk-tunjuk sangat...
Do i care?ok ke tak itu hal aku...duit aku...bukan pinjam duit orang pun!!..suka aku ar nak pakai apa pun..betul tak kawan-kawan blogger sekalian??;D

So, pada rakan blogger kat luar sana yang baru nak cuba pakai SK-ii or MAC product ni, aku sarankan KALAU BOLEH belilah yang ori, sebab skin kita ni tak sama, ada yang boleh balun apa pun ada pulak yang sensitif
 ( macam aku ) ada yang sesuai ada yang tak sesuai.. jadi aku tak bolehlah membeli product sebarangan, kang lain jadinya nanti..cuma setakat ini Sk-ii ni lah yang aku guna sampai la nih.
Apa jenis product yang sedikit mahal sekalipun, kebiasaanya bukan untuk orang tua-tua ya? setiap product ada mengasingkan product mereka untuk orang-orang diluar sana yang punya masalah kulit kering, kulit berminyak dan kulit kombinasi, untuk kulit tegang dan mengurangkan wrinkle pun berbeza, so TIADA istilah suatu product itu KHAS untuk orang tua ok?!!
( melainkan BOTOK )
So, pada yang berkenan dengan product ini selamat mencuba..!! 

3 comments:

ZWAN SABRI said...

wow! banyaknyer alat mekap dia.. HEHE..

Saya Noury said...

ZWAN : tak banyaklah...biasa jek..org lain lagi melambak..hahha
TQ blokwalking my blog.

Anonymous said...

saya pun guna SKII..baru je guna...mmg best!!!