Thursday, September 16, 2010

Kad Kahwin yang Rock sempoi siot!!

Hai salam satu Malaysia..Selamat hari Malaysia..wah-wah..dapat lah aku Public Holiday nanti..almaklumlah Annual leave pun tinggal sikit..banyak terguna..hahaha..terguna ke?, btw..seperti aku cakap sebelum ini, masuk je bulan November atau bulan Disember dah berduyun jemputan perkahwinan sana sini, masa ikut TEMAN ke Perak hari tu pun bukan busy beraya, tapi busy attend wedding cousin dia..buat 3 hari 2 malam kau...macam tak percaya tapi itu lah dia, will post about that at the next entry..

Tak sabar juga nak tunggu kad kahwin dari AA ni..cepat sikit AA..address dah bagi dah kan?..:D tapi ada kad kahwin special yang aku nak tunjuk kat kau orang..cun dan sempoi rock siot..


Cara kan? cara tak kalau aku guna and send kad kawin cam ni kad kawan-kawan terdekat?hahaha..annoying siot..!! confirmed ada yang tak datang budget aku menipu!! hahaha BUT katakan....

Yang kita attend itu nenek-nenek punya wedding?huuh? lagi cara siot...yang penting DONT EVER LOSE THE HOPE AND STILL ROCK babe..
:D


P/S : Tunggu je nonor punya entry Hari Raya ok? follow nonor...;D

1 comment:

Ini Diari Kehidupan said...

tunggu saja kad aku ye..
btw rock sgt cmtu
aku hampir wat cmtu tapi mak aku reject..huhu