Wednesday, August 8, 2012

Will be freelance make up artist?

Holla there...gud morning..alhamdullillah ramadhan kali ni sungguh bererti buat saya...ok tak nak corat-coret panjang sangat pagi-pagi buta ni, just nak uolls kat luar sana yang kalau terjengah blog sempoi saya ni boleh tak berikan sedikit pandangan dan kritikan membina terhadap skill solekan saya untuk bridal make up ni?! tapi saya masih hijau lagi didalam teknik solek menyolek ni, suatu cabaran baru untuk saya, make up ni tak guna MAC atau KRAYOLAN tapi kali ni saya guna product FARMASI COSMETIC.

With my BFF kali ni kami ke lokasi di puchong perdana untuk menambah ilmu didada bagi bekalan untuk kami yang baru nak menjinakkan diri menjadi make up artist ni..tapi my bff ni memang artist bukan make up artist dah..hahaha TQ so much lah untuk my bff ni coz dia lah yang banyak memberikan dorongan!!
TQ so much dear!! muachhh!! ;D


Make up artist ke atau open table jual makeup?hahaha



Khusyuk!!

** Mirror yang paling murah i beli..tapi macam mirror mirror on the wall...hahaah **


Non makeup..feeling-feeling nak makeup simple for engagement day konon-kononnya lah kan...
and hasilnya....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TARAHHHHH...

Ok ke idak ek? haih..penat nih jari jemari mempraktikkan pelbagai ramuan yang diberikan oleh guru..hihihih..
Kalau rasa Ok, sila lah PM kalau nak guna khidmat saya dihari bersejarah anda..ewahh..tunggu dan lihat akan hasil jemari saya untuk post akan datang ya?

Kalau anda rasa ada yang kurang sila lah beri pandangan dan komen yang membina..sekian..;D






Dengan menggunakan product Farmasi Cosmetic ni so far not bad..suka sebab tak berminyak..sesuai untuk kulit yang berminyak macam saya..tahan lah dari pagi hingga ke malam.

Selamat berbuka..TQ so much to my BFF sekali lagi coz belanja makan-makan lagi...haihh murah lah rezeki ekau untuk belanja aku lagi ya? hihihi...
doakan aku gak dapat job shooting banyak2...hahahaa..
** Poyos **
mahu tak..tengah sedih sikit ni..dapat offered lagi untuk shooting drama " KAU YANG TERINDAH " arahan Erma Fatimah..tapi sayangnya aku kerja lahhhhh...arrgghhh stress sekejap!! :-(P/s : Lagi dua minggu nak raya..alhamdulillah..baju raya dua tahun berturut-turut disponser oleh my sis..;D

No comments: