Monday, April 30, 2012

" Buku Merah Jangan Lupa Bawa "


Holla semua..pergghh..lama gak blog ni bersawang kan? memang lama pada aku sebab memang lama dah aku tak buka..Mesti ada yang sikit2 review and skodeng..mana ek entry baru nonor ni? apa cer dia ni ek? nak tahu gak apa story..FB nonor aku dah block, nonor plak ada block FB aku..eerrmmm nak tengok usha blog dia ar..tapi la ni senyap jek..apa hal ek? dah malas kot..

Eh..eh..eh..hahhahaa..skodeng la ko wei sampai lebam..ada aku kisah atau terkisah..janji gua happy!! mak aku kata kalau orang dok citer pasal diri kita bermakna kita ni lebih maju dari dia, kalau mereka kata buruk pasal kita, bermakna kita lebih baik dari dia, kalau mereka cemburu akan kita bermakna mereka tidak boleh mengatasi kita..WOW!! ;D

Disebabkan bersarang punya pasal sampaikan aku lupo password blog ni..dah meroyan sekejap..hamik ko nonor!! apapun inilah masanya untuk aku updated something ye tak? dah nak B2b so now day agak busy survey sana sini..hopefully everything yang dirancang berjalan dengan lancar...amin!!

Entry terdahulu ada nonor kata pasal travel bagai kan? so this year nonor akan start dengan pelbagai story about travel..insyaallah moga-moga fulus makin tebal...tebal ke? tebal tak tebal lah..janji happy..!! 
hahahahah..;D

Esok dah 1 May beb...tak sabar tunggu 10 May because of??? Ok fine sebelum aku melalut kelaut ada baiknya ko orang roll je kebawah ni..huk..huk..
-
-
-
-
-
-
-
And sudenly lagu Kaka feat zizan keudara siott
" Buku merah jangan lupa bawa moga-moga belum tamat tempoh.."

Hahahaha... nak tahu kemana aku pergi? apa cerita? apa hal? pasal apa?
nantikan next entry about this story..choww!!!



P/S : Happy Labour day Uolls..;D

No comments: