Sunday, February 12, 2012

- Khatam apa? -

Holla there, today tetiba sibuk nak mengupdated blog, coz tengok tarikh ni cantik ar plak 12/02/12...eeerrmmm hari semakin hari aku rasa pantas semacam kan? Fuhh...berharap segalanya nanti berjalan dengan lancar..insyaallah amin..apapun kali ni aku nak cerita sikit pasal bab khatam Al-Quran, aku rasa kat Malaysia ni semua orang wajib sekolah agama kan? walaupun tak paksa, dan ada yang sanggup sekolah pondok untuk belajar agama...OOpppsss...sebelum aku melalut kelaut sebenarnya mak aku nak acara KHATAM AL-QURAN, Wajib ada dalam list majlis aku akan datang insyaallah..sebabnyer...................

Dapat hantaran Al-Quran kalau tak dibaca tak de makna katanya..tapi disebalik aku kata YES!! aku perlu lah asah skill yang lama terperuk tur..Ya allah rasa malu pun ada sebab mak kata pi mengaji depan adik kau dan semak mana yang salah sebutan tu...olohlahhh...nak tak nak kena sahut lah cabaran kali ni, walaupun sebenarnya cuak sikit...
** emo mula salahkan diri diatas kelalaian **
tapi kan uolls semangat nak mengaji tu ada bila dapat hantaran secantik Al-Qurannya...feel macam pi mekah dah..;D


Al-quran dah macam ni...kalau mengaji tak secantik Al-Quran buat malu je kan? T_T  kalau salah sebutan confirmed malu dengan kumpulan marhaban dah lah ramai..aduoiiiii....T_T


** Tersimpul simpul kononnya **

Last weeked settle satu bab, Alhamdullilah...will updated about that later..
now pening tak tahu nak cari tudung mana yang sesuai dengan raut wajah masa majlis khatam nanti..sebab ada tu bila pakai tak kena gaya sepanjang hari...ada tu feel free..nak pi survey try kalau tak beli malu lagi...lorrr susah bebonar..tu lah kalau rajin sangat pakai tudung gamaknya ye dok?
If sesiapa ada any suggestion kat mana tudung yang sesuai dan nice pls informed me and PM me..TQ so much..;D

Apapun aku cuba yang terbaik...!! amin!!
see then, XOXO

4 comments:

ZWAN SABRI said...

Wah!bagus2..perubahan yang baik.. btw, suka tgk pompuan yg pakai shawl.. HEHE

Farie said...

uiks! bila majlis khatam Quran nyer ek, aku nak dtg time tu.... aku nak dgr hang ngaji!! :)

Saya Noury said...

ZWAN : ** Blusher ** malu trus..hahahaha

Saya Noury said...

FARIE : Lagi aku maluuuuuu klo ko dtg...T_T