Saturday, December 17, 2011

- Rindu tak? -

Holla semua...Fuhhh...sebulan lamanya tak update kat belog usang ini...bak kata Hatim blog usang lagi bersawang !!! sebulan menyepikan diri, actually memang agak busy, nak updated hold lah dulu, tapi takut plak follower lari, so, maaf lah ye? busy saya kali ini bukan calang-calang busy.. if kerja malam siang ada project runway yang kena disettlekan, berlari kesana-sini..habis satu masjid jamek cari barang..sambung pulak esoknya, Jakel sampai 6-7 kali redah..sampaikan akak kat sana ingat saya ni owner butik pulak..hahahah
* annoying siot ** tapi paling aku tak gemar masuk mydin ar..coz of, aku bawa minuman dia halaunya aku kata sila minum diluar..siott punya bangla..tapi tak per, ikut RULE katanya..persoalan aku, apa kena mengena minuman dengan kaki songlap barang kat mydin tur beb? kalau setakat air tumpah apa guna kakak cleaner kat situ?? aku kat sana pun cari bantal je kot!! huh!! stress kejap!!

Hari pula sekejap suam kuku, sekejap panas, sekejap hujan lebat..sungguh lemah kalau cuci baju, bila sidai dan keluar pi kerja balik-balik baju kena air tempias dek hujan..apa yang aku tak suka adalah kain akan jadi lembap dan bau kurang enak, walaupun dah pakai pewangi cucian...** EMO MENCI **, sekarang ini pula, aku dilanda selsema, sakit tekak, fuhhh paling lemah bila rasa nak demam ni kena pula aku kerja shift malam..fuhh...sakitnyer tulang temulang sejuk semacam..T_T.

Dan beberapa hari lagi kita kan menyambut hari Natal, kitakan 1 Malaysia, so budaya celebrate different ni dah biasa dengan rakyat Malaysia..so, kat tempat kerja aku now memang tradisi tukar-menukar hadiah ni, dapat cabut nama seseorang dan belikan hadiah untuk mereka tak kurang RM30, so tahun ni ada perbezaan sikit dimana setiap orang boleh wish apa yang mereka mahukan...ada yang wish minta future wife, nak HP samsung lah...macam-macam wish..memang seronok dan menghiburkan..apapun dan siapa pun dapat nama aku tur..aku wish nak anting-anting ya? silver jek...kalau nak belikan brand Poh Kong, Habib ke, Tiffany ker..bukan setakat tangan aku tadahkan dengan number akaun bank aku berikan..huk-huk..;D will update apa hadiah aku dapat nanti this coming 19/12/11 ok? so, tungguuuu...

Ok lah tak nak celoteh meloteh banyak sangat...kita pun dah nak dekat penghujung tahun baru, apa yang berlaku telah menjadi sejarah..dan aku make sure akan updated semua perkara baik dan buruk serta menghiburkan sebelum menutup tirai tahun 2011 yang banyak meninggalkan kontoversi keatas aku yang dilabel, dan difitnah pelbagai perkara..so, jangan lupa nantikan novel setelah setahun dari aku!!! ** paling penting dengan BUKTI sekali **




Latest Pic bukti aku kesana kemari mencari bahan untuk project runway, insyaallah, lepas ni kalau takde aral aku akan buat blog KHUSUS for my new business kecil-kecilan...!! Check it Out Ya?!!

Wish Merry Christmas & Happy New Year!!! ;D

No comments: