Tuesday, August 16, 2011

- Kasih Terlihat -



Holla semuanyer...kepada yang beragama islam..Alhamdulillah...dah 16 hari kita berpuasa..BUT, percaya atau tidak..aku masih belum jejakkan kaki ku ke pasar Ramadhan lagi!!! huh mahu taknya..memang aku tak berkesempatan langsung...if cuti pun memang tak akan kesana pun, sebab bila nak pi je hujan..tak pun kerja petang, tapi tak pe..hikmahnya duit pun tak terusik beli ntah apa-apa kan? ;D

Ok lah..on 28/04/11 beberapa bulan yang lalu, i've got a text message from abg saari amri, malam esok amir akan nyanyi lagu kasih terlihat katanya so, malam esoknya i asked abg amir and abg amir text to me back yang dia akan recording jam 11 malam itu..!! and Wow, i just wish all the best to him
and now ini lah hasilnya...!!

To all fan club Amir Ukays, yang merindui beliau tak kira di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei bolehlah layan lagu terbaru dari amir ini iaitu KASIH TERLIHAT ciptaan Saari Amri yang sememangnya femes amous dengan lagu-lagu yang Malar segar selamanya ini..salah satu lagu yang popular dahulu kala dengan lagu Disana menanti, disini menunggu tu..tapi bukan hanya untuk ciptaan lagu kumpulan Ukays sahaja beliau juga menciptakan lagu untuk penyanyi lain antaranya Ziana Zain, Azie, Slam, Exist, Umbrella, Arrow..dan lain-lain lagi..rasanya over than 300 song yang beliau sudah hasilkan...!! WOW!!

Congrates to Abg Saari Amri kerana tampil semula dengan pembaharuan dan idea yang fresh setelah lama sonyap sepi..begitu juga dengan abg amir ukays..semoga success!! and this song i love the lyric..and the rhytme dia pun agak pop sikit..so far boleh menjadi siulan dan sudah pun berkumandang di corong-corong radio...;D!! wish both of you all the best!!


P/S : Bila plak lagu aku nak berkumandang dengan tajuk BULAN DI PAGAR BINTANG? hahahahah ..;D

4 comments:

ZWAN SABRI said...

tak jejak kat bazaar ramadhan lagi? HAHA
btw, nanti bolehla suruh abg amir tu cipta lagi kat you plak.. HEHE

MySuaraBlog: Penyakit Makan Benda Pelik

Saya Noury said...

Zwan Sabri : yup..tapi tadi bru pi bazar..habis tiap kedai akk beli makanan..hahahh...bukan abg amir..tp saari amri..heehehehe..

cEritA kU said...

aku dah terlupa lagu lama2 dia :(

Saya Noury said...

Ceritaku : hahahahaa...u buka je youtube..huh berderet kuar lagu-lagu dia..hhahaha