Friday, June 3, 2011

~ Why takde vacation entry? ~

Holala again to all yang still stay tuned and to all yang suka skodeng blog aku ni..TQ so much..btw, hari tu kan, bila skodeng blog orang lain, banyaknya entry berholiday mereka, ada gak blog yang penulisnya suka sangat bab makanan, huh, sampaikan akan updated apa pun masakan mereka setiap hari..fuuhhh..tabik ar, kalau ada contest blog paling banyak jalan-jalan dan makan-makan mesti nangis wooo chef Wan tengok...;D

Bila skodeng blog-blog yang banyak travel around the world ni memang super terangkat kaki aku nak sama seperti mereka, berillusi memanjang kan? tak salah..mana tahu akan tercapai, dan yang paling penting kalau kita travel ni, guna duit kita sendiri memang akan feeling PUAS, coz dah award kan diri untuk relaks setelah penat kepala otak bekerja...bila tengok student-student Malaysia yang belajar sambil dapat travel bak kata orang sambil menyelam minum air tu memang lah aku suka skodeng blog dia orang...bestnyalah ko orangkan? bagus gak yang siap letak tips2 bila travel dimana-mana destinasi, so, bolehlah dibuat rujukan pada blogger diluar sana..TQ ya? ;D

Aku pula, dalam blog ni rasanya memang tak pernah lagi update any entry about travel or vacation menarik kan? mana taknya, kalau ada pun tak tahu celah mana nak cerita...coz pada aku, kalau nak updated about travel info kena nice or padat, tak kan lah dalam setiap entry tu memanjang letak picture ko kan? bosan ar beb!! dalam Malaysia ni yang aku belum pernah jejak lagi kaki aku adalah di Terengganu, Kelantan dan Sarawak...yang lain tu dah..eerrmm..teringin nak makan akok original handmade in kelantan, keropok lekor ditepi pantai area Terengganu and kek lapis Sarawak ler..;D Siapa boleh bawa nonor ek?LOL :D

Why takde vacation entry nonor?
mahu tahu?
Ok lah, next entry nonor akan updated ya?
nonor akan cuba explore Malaysia dulu dan kemudian baru nonor update about vacation nonor ke luar negara gak ok?
then any info or mana2 tempat nonor dah lawati akan nonor update di next entry and link kat tepi tu..so apa lagi, pls stay tuned with me..;D



P/S : If you all nak pi Thailand tu bolehlah skodeng my friend blog, coz dia ni anak campuran Thai-Malaysia..so, banyaklah story about Thailand..

No comments: