Saturday, June 25, 2011

~ HIDUP SEPAH...HIDUP JOHOR!!! ~

Holla there, WOW!! Kan gua dah cakap..tak sia-sia gua VOTE SEPAH hari-hari...kau SIMPLE, SEMPOI, tapi BERSUNGGUH...cayalah SEPAH...HIDUP ORG JOHOR...!!! peace yorrrr...ahhh...semputtt...terperanjat boboyyyyyy...;D
SEPAH menang weeiiii, cayalah..!! hidup orang JOHOR!!! gila kentang arr..mana taknya kalau ko orang nak tahu, aku hari-hari vote si SEPAH ni, sampai kan line HP kena barred, tapi tak pe..sebab gua tahu rezeki gua akan ada...macam hari tu gak, gua kena bayar line coz of buat called, macam-macam suara sumbang gua dengar..tapi gua tetap gua beb, pi lantak lah lu orang nak kata apa, lu orang campak taik, gua tetap bagi bunga..TAPI ingat, bunga pun ada limited nya jugak ok?!! jangan sampai bunga beracun gua keluar nanti...!! tapi nak susah apanyer?? sah-sah mak gua suruh call dia bersebab, so mak gua ar bayarkan, pastu tak sangka ada lagi rezeki terpijak gua dapat, betul orang-orang tua, termasuk mak gua cakap, kalau kita betul ada je rezeki akan menyebelahi kita...mak gua memang sempoi sehh..
tak sabar nak tunggu mak gua turun KL 08/ 07 /2011.. ;D 

Tapi satu je gua nak cakap, SEPAH SEMPOI, SEPAH SIMPLE, TAPI SEPAH BERSUNGGUH...HABIS MADU SEPAH TAK HABIS-HABIS!!!
Biar apa pun orang nak kata kumpulan mereka macam muka pecah rumah ker, muka MACAM BULAN ke, yang pasti mereka punya identiti sendiri, punya pengikut istimewa tersendiri..biaq pi apa orang nak kata, yang pasti
SEPAH tetap SEPAH and memang the best!!

JUARA MAHARAJALAWAK 2011

Nampaknya lepas ni Si jep ngan si panjang ni kompem berduyun awek menanti, RM350,000.00 tur menang weiiii...rezeki anak shuib lahhh...untunglah si Sarah Raisuddin..;D
harap SEPAH tak bersepah.




 P/S : Nampak gaya semakin handsome si jep ni..huk..huk..
       * gitu pulak, annoying siottt..hahhaa *

No comments: