Tuesday, May 31, 2011

~ Adui aiii ~

Holala there..peergghh...apa yang aku nak cerita ni cam malu lak nak cerita..hahah, apa tak nya, aritu blog aku ni bila log in memang boleh, tapi bila cari dashboard tak jumpa langsung..so, cam ne nak updated entry beb? kelam kabut sehari suntuk, cari mana lubang ar nak eccess blog aku ni? ada pula yang kata blog aku kena hecked, ada yang kata kalau guna google for blog memang kena tukar e-mail yahoo to gmail..dan macam-macam, ntah macam mana pulak hari ni terdetik dihati nak mencuba balik, last-last..ni lah dapat lah mengupdated balik.

Bukan itu yang aku malukan  nak aku ceritakan, tapi dek kerana memang dah yakin blog kena hecked ke apa ke jadahnya semua, terus buat blog lain, siap link terus kat blog baru..hahaha..and tak sangka baru 2 hari dah 3 follower, kesemua follower from blog atuk, * Apo2 Yolah next Top Icon *, pls check it out at http://anaknegori.blogspot.com/ , thousand tq to atuk kerana mengiklankan setiap apa yang berlaku pada nonor, dan menolong nonor ditahap memerlukan..terima kasih banyak atuk..cucu ke -14 ini berasa amat terharu..T_T, so, to En-en and abg-abg yang follow blog nonor yang baru tu leh tak follow blog nonor yang lama ni? pls.... :D * blusher pink terus *

Bulan ni memang aku tak sabar gila nak balik kg sebab aku akan ber...... ;D
just counting till that day, tak sabar nak jumpa cik bedu bedah, makcik-makcik ku...family jauh dan dekat, semuanya lah...harap majlis tu nanti berjalan lancar, dan penamat segala kontroversion/gosip gitu..amin.






P/S : Sudah puas diriku dilempar taik...tapi apapun akan aku membalasnya dengan sejambak bunga...* Pesanan ibuku *

No comments: