Saturday, April 9, 2011

Shoes!! Shoes!! Sale...!!!!

Fuhh!!...rasanya bulan ni jadual aku agak padat, * rezeki * dan tetiba lah juga uncle aku kat putrajaya call suh datang rumah jemput makan sempena birthday dia...hari ni pula sedang sedap elok training netball, untie pula call minta esok temankan dia beli barang...family pulak dok call kata bila nak balik lagi..aduii...kalau boleh tiap minggu rasa nak balik, nak pi umah uncle dan teman untie....tapi apakan daya den, masa dan jarak membuatkan sesuatu perkara tu terpaksa lah hold dulu ya?!!! T_T

kalau tak silap, rabu hari tu kawan sekolah aku yang dah dekat 7 tahun tak jumpa, tetiba lak send text msg kata nak jumpa kat KL esok coz of nak usha shoes ADIDAS Equestar brand, at KLCC hati dok kata macam ne lah muka memasing setelah 7 tahun meninggalkan alam persekolahan..rasa cam malu gak nak jumpa kan, tapi cam tak elok pulak rasanya kalau tak jumpa, sebab KLCC dan tempat kerja aku bukannya jauh pun..hahahah, cuma aku rimas bila traffic jammed area situ, T_T.

Bila aku sampai kat KLCC, aku usha jap barang yang ejam member school aku ni dok sibuk nak beli, rupanya something like sneaker yang memang cun, and LIMITED EDITION ADIDAS brand..tapi kan bila sebut je bab kasut ni, dan bila kita perhatikan kebiasaannya memang sinonim dengan kaum wanita, tapi nowdays lelaki ke perempuan ke, kalau dah minat sangat dengan sesuatu barang tu memang tak boleh tahanlah..mahal ke murah letak tepi, janji kepala otak memang dah set nak beli jugak!! nak beli jugak..!! ;D

Dulu aku pun kaki beli kasut, tapi now day tak sangat dah akan TETAPI ada satu mamat ni pernah sound aku sampai la ni aku ingat..ini katanya 
" Eleh beb, aku beli selipar RM10 pun takpe..setakat ko beli kasut beratus-ratus actually tu bukan ko beli kasut, tapi bayar brand kasut jek, beli memahal pun last-last kena taik gak..!! " memula dengar memang sentap beb, rasa nak bagi penampar jek, dan cakap Elehh..jeles ke??? tapi kan actually bila difikir dari sudut corner positive dia lah kawan yang bercakap jujur, sebab dia tak bagi kawan dia ada sikap membazir, memang tersirat lah...bagus kawan macam ni selalu bagi kepala otak aku bergerak..hahahah.

Pada pendapat aku pulak, hak individu itu sendiri sebenarnya, kalau berkemampuan why not nak try something yang berkualiti, punya brand yang memang terjamin kebagusan dan keselesaannya..betul tak? cuma pesanan aku, berbelanja ikutlah kemampuan diri ya? jangan sampai meminjam hak atau duit orang lain pastu buat-buat sengal dan lupa ingatan terus nak bayar duit orang yang dipinjam itu, so, kat sini moh ler layan beberapa pic candit aku amik masa old friend aku yang sanggup turun KL dari Port Dickson
semata-mata ingin jumpa aku and membeli belah dan sememangnya lepas beli terus blahhhh....hahahah ( coz of dia pun sibuk, aku pun lepas tu sibuk )

ni lah dia ADIDAS Equestar limited edition,
usha kat klcc pun dah habis stock, yang baru arrival kat bawah ni..
yang si ejam ni dok try and rembat beli terus...!!
 Aku dgr bagi pengemar/peminat setia barangan ADIDAS ori ni memang limited edition, contohnya harga beli RM499, tapi bila dah susah nak dapat kat market coz of dah sold out, orang akan sanggup beli dengan harga RM700,
just bcoz of the limited editon beb..!!

Yang baru arrival ADIDAS limited Edition and design ala-ala Star wars,
 and actually its glow in the dark...* i suka ;D *


Torai ejam oit..jangan ekau tak torai...;D
aku suka warna ni, and ejam try and said, ok i'll take this one..;D
* wahhh..aku dah pandai pengaruhi pemilihan brg tuk ko ejam oit..*

dan mesin pun berbunyi...
ting..ting..ting..cukup bulan korek tin...:D
hahahahha...gurau ya?
" Harga kasut tersebut boleh bayar rumah sewa
 or kereta sebulan if takde 10% " ;D

Ini lah dia my old school...Nizam.

Close up sikit, memang tak kalah kalau bab nak bergaya si ejam ni.!!
moga ko sucess bro, harap pasni leh berjima-jimba lagi..;D 


P/S : Datanglah beramai-ramai ke festival kasut pada hari jumaat-ahad minggu ini, di PWTC dari jam 10:30 pagi - 08:30 malam.
macam-macam ada, Jimmy choo brand pun ada, jom beli kasutt...;D

No comments: