Saturday, April 2, 2011

~ Boy Iman Detox Product ~

Good morning, holla around the world...dipagi indah ini aku nak share sikit satu product baru dari Norul Iman ataupun Boy Iman..siapa tu? he is selebriti/pelakon yang dulu femes dengan cerita Block 404 and drama GOSOK disamping penyanyi Tam spider tur, * ingat tak sekarang? * :D actually i got a called and invitation from him, masa dia nak promote this product, tapi time tu berlanggar pulak dengan waktu kerja aku, so 30/03 yang lepas sempatlah hang out and borak-borak sat pasal his new product.

Sebenarnya aku tertarik for this product kerana perkataan DETOX ( toksik ) tu, almaklumlah, sebagai perempuan kesihatan adalah amat dan harus dijaga, pelbagai jenis supplement aku sudah amik dari yang untuk kulit mahupun kesihatan diri, tapi semua makan ratusan ringgit, so macam ne nak save duit? bila Boy Iman perkenalkan product beliau aku rasa terpanggil sebab satu, harga mampu pakai der bukan mampu milik je ok?hahah..
kedua memang terbukti berkesan setelah testimoni keatas diri sendiri..
tak percaya?moh ler scroll sampai bawah,
* benda yang baik harus dikongsikan bersama :D *

Tak sah kalau kami tak memosing...

Ini dia RAJA KOYOK...;D

Udah ler tu boy, ko baca blog ni jangan sampai kembang ok?hahaha
persen mau ada tuk aku ok? ;D dah promote ni..
kalau tak aku GOSOK nanti..hahaha

Inilah dia rupa this product ye kekawan, product ni baru 20 hari dikeluarkan.

Untuk maklumat lanjut berkenaan product ini, sila beli suratkhabar esok, 03/April/2011, satu muka surat tentang iman detox ni selain senarai dan nama pengedar dan stokis seluruh Malaysia, termasuklah nama aku sekali..
so, ko orang member blog kalau berminat just contact je aku,
or BUZZ my e-mail ok?

Sepeket ni, ko orang agak berapa? RM20? salah, RM10? pun slah, RM4 je der...
bangla pun mampu milik der..
dalam peket ni ada dua isian untuk sepasang kaki.

Yup..isian didalamnya seperti ini...

Make sure follow arahan di peket tersebut.

Buka dan tampal ditengah-tengahnya..

Jadikan seperti ini, ye tuan2 dan puan2 sekalian..:D

dan tampal seperti ini..cantik-cantik sikit tampal tu yek?
but make sure cuci kaki tu bersih, then tampal detox patch ni dikaki anda, 
pakai sebelum masuk tido, esok pagi lihatlah hasilnya sendiri ok?
nak lihat apa jadi pada aku punya testimoni? 
sila scroll kebawah ye pepuan ;D
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Inilah dia rupa tosik yang keluar melalui iman boy detox ni,
 tapi aku pelik apasal yang tengah-tengah kaki tu putih jek, toksik aku sikit je ke? ehem..ehem...;D * poyosnya * actully depent on your body gak lah ok? ada orang pakai terasa kaki lebih ringan, ada pulak biasa saja, so result setiap orang adalah berbeza.

So, my blogger friend out there, if berminat nak jadi pengedar atau stokis, sila hubungi aku untuk further information lagi ya?
yang penting ianya menjimatkan sebab Murah dan berkesan....:D
Jadi selamat mencuba, dan dapatkan harian Metro esok yang berdekatan ok?

Happy Birthday to you Boy Iman today, may Allah blessed you, and dimurahkan rezeki lagi..amin, jangan lupe kekawan yek?!! ;D

P/S : Pasni nak suh boy iman buat koyok kat mulut, supaya kaki mengumpat leh buangkan toksik kat mulut tu..hehehe renung2kan..dan selamat termenung..;D

No comments: