Sunday, March 27, 2011

~ Brought to me by M.A.C ~

AMARAN
Sesuatu yang baik harus dikongsi bersama, bukan menunjuk ATAU nak berbangga!! take note!!

Hye reader actually kan lama dah baru ingat nak updated entry tajuk ini, but tak teringat pulak bab ini, so on 1/1/11 bulan yang lepas-lepas, kebetulan pula compact powder dah nak abis der..tengok-tengok wallet jap..nak beli ke tak?nak beli ke tak?ggrrrhhh..WAJIB beli ooo..nak pi kerja nanti nak pakai apa?tak kan bedak sejuk kot?? so, hari dan tanggal tarikh yang cun tur, aku pun dengan terujanya nak membeli bedak faveret aku itu yang dah sinonim dengan aku since end year 2008, sekali apply je kat muka dah fallin in love coz of very smooth and tahan sampai 6 bulan pemakaian,
 * kategori apply just once a day *
 apa product tur? M.A.C jeh uolls, aku guna pun time bekerja, time hang out or travel jek..standard ar tu kan? aku pasti ramai yang dah menggunakannya akan rasa keberkesanannya..
* itu pun kalau yang serasi di wajah mereka ya?*

If you all nak tahu, siapa yang still simpan bekas kosong setelah habis penggunaan M.A.C product ni, diharap jangan dibuang, kalau boleh kau orang kumpul sampai dapat 6 item, coz of lepas tu akan dapat 1 lipstick FREE, pilihan kau orang sendiri..intrestingkan? apa lagi, gunalah M.A.C wei..
* promo ke? *
Pic atas tu adalah barang yang aku sudah guna dan kumpul since end year 2008 until now, and sebahagian itu dah di tebus dengan sebatang lipstick M.A.C. yang berharga RM65.00 totally FREE.
Sk-ii product tu pun aku still simpan lagi...manalah tahu tup-tup ada buat kempen macam M.A.C product ni.

Si, Estella Yong ni memang rajin habis, kalau yang lain tu macam nak tak nak je layan aku..T_T, yelah..aku just beli refill M.A.C compact je, tapi si Estella ni dengan rajinnya nak makeup kan aku TOTALLY FREE, tu pasallah hari itu aku rasa cam brought to me by M.A.C..jangan jeles ar..hehe

Ni lah dia Estella Yong, sesiapa kalau pi M.A.C kat KLCC tu, just cari je lah Estella Yong, she was peramah...yang lain tu ok..tapi tak berapa sangat lah nak melayan aku ni..hehe..siapa lah aku ni kan?..T_T
She said my eye was sepet sikit, so kena buat smokey eye sikit..aku ni dah lah jarang nak bermake up time pi keja, just touch up ala kadar jek and superb simple je memang style aku, nak pakai make up tetebal ada pulak yang usik tak kurang mengejek.
so, from that she is my beautician consultant i lah kalau ke M.A.C KLCC.

Dan yang bestnya...dari jam 1:00 tengah hari aku makeup sampai start keja dari jam 3 petang ke jam 11:00 malam still tak luntur make up tur,
tu yang suka sangat dengan this product..lagi satu muka aku ni kategori berminyak, so kalau dapat product yang bagi maintain muka fresh adalah sesuatu yang interesting and excited to buy it..
it was so berbaloi-baloi..!!!!
so apa lagi uollss..gunalah M.A.C.
* nada manja ala2 Fasha Sandha promote Garnier *
:D

P/S : To all yang selama ini mengejek, dan mengata muka aku dengan pelbagai jenis buah, haiwan, bintang dan bulan kejora, aku ucapkan terima kasih, sebab sebagai manusia yang berfikiran positive aku akan tunjukkan kepositivan itu, selepas ni aku akan cari product yang buat skin tak macam bulan bintang kejora dah, bak kata orang ada duit nothing impossible...;D
  

2 comments:

LyA SaFaR said...

really love the way u think...ala biaq p jek kat org yg mengata..mulut org kalau stapler pun berbunyi...hahhah....hey...luv u stuff..akak pun pakai skii...siapada yg hasut akak tukar pakai shadira la pulokkk...malas layan...ur mac is gorgeous okeh...akak so far layan estee,dior,stage & clinique..pas ni pasti layan MAC lak..coollll....

Saya Noury said...

TQ dear for ur comment!!