Monday, April 12, 2010

- Selamat ke ATV -

Hi bertemu kita dalam rancangan Siapa suka sukan adventure?
* cewah *
ok lah, untuk pengetahuan umum, saya dulu ada facebook but now dah deactive coz of dah bosan layan..but tengok lah bila feel ok active balik kot..T_T, so sekarang saya layan tagged tak tahu nape..kat tagged saya ada download pic masa pi ATV pada 07.03.2010 yang lepas, boleh refer balik entry kat blog saya pada 12.03.2010, so, ramai yang bagi feedback dan tertanya2 mana tempat saya pi dan nampak happening and intresting sangat terutama pada friends from tagged lah, so ada jugak yang tanya selamat ke?
ok fine saya bagi jawapan k?

SYARAT-SYARAT ATV :

  1. SELAMAT, kerana mula je datang kami diarah mengisi borang dan butir peribadi seperti Nama, alamat dan number I.c. * takde i.c tu cpt buat *

  2. Diberi latihan khusus bagaimana menunggang sebelum memulakan perjalanan.

  3. Kalau sesiapa yang masih tak yakin, akan diberi guide yang terlatih. macam saya terlalu yakin but mungkin gak abang kat situ nak mengurat, so, dia nak juga duduk belakang saya, but mmg nak mengurat pun, hehe.

  4. Dijaga rapi oleh guide yang terlatih dan ada gak yang handsome. *gedik siot*
Ok fine ada faham semua?selamat ye? yang tak selamat adalah pacat..agak2 dia tak tahan bau darah+ mengatal dia pun bite ler, macam aku kena..apa2 pun enjoy kat sana! pada abang KUMOHSIN yang aku kenal dalam tagged tu pernah bertanya dan dah pergi pun, tahniah * clap-clap *
 ni message yang telah dihantar pada saya, pada yang kat luar tu kalau berminat bagi tau saya, kita pi beramai-ramai ya?.

  Ni message abang KUMOHSIN:-             
Abg dah try ATV kemesah tuh, so so great best sgt semua yg join nk repeat lg..he3!

Pada 1st May g lg... 10 bikes klu awk nk join jom ler.... Nak try yg 5 jam tuh nampak mcm menarik sgt he!!

Wah bukan main lagi sekali pi nak 5 jam terus..nasib ingat kat saya, anyway tq Abang Kumohsen atas perlawaan anda, insyaallah takde halangan saya akan joint, or mungkin saya akan cari sesuatu yang lagi adventure.

Jangan malu jangan segan sesiapa yang berminat nak joint sukan2 adventure yang saya akan buat, let me know k?,
but now ngah pikir nak scuba dilautan sepi..
* wah cam teruja ni *

but untuk aktiviti yang dalam pic atas ini lebih
adventure+nyanyian tanpa ipod,
kerana kita akan rasa tercabar bila mana orang sekeliling pandang...
malah terlebih selamat...ada berani?

No comments: