Sunday, September 30, 2012

Musafir DiAidilfitri


Holla there, ok blog saya kini semakin bersarang, makin lama makin malas pula nak mengupdated, ntah ek..perlu ke? kadang feeling nak share something, kadang feeling alah malas lah...sapa ko cik nonor orang nak baca blog ko pun kan? yang baca pun orang yang kenal yang menyampah dengan ko yang penyibuk nak tahu perkembangan dunia dan perkembangan body ko je cik nonor oit! yang tak kenal ko mungkin just blogwalking and silent reader je lah..lor..negetif seketika :-(

Raya telah pun berlalu...flies time macam tu saja..semakin hari usia kini semakin menginjak ke usia tua..nak updated kisah raya pun lupa, disebabkan raya tahun ni aku tak beraya sakan, tak balik kg, lepas raya je balik, makanya tahun ni biasa2 saja pada aku..ada pun pergi open house rumah rakan taulan yang rapat sahaja, dipendekkan cerita si minor ni sibuk ajak aku buat open house bersama tapi lokasi kat rumah dia..fikir punya fikir ok lah..aku pun masak lah apa yang patut, and invite rakan taulan yang rapat sahaja..kuah lodeh, ayam masak merah semuanya..done!!


Air tangan aku Kuah lodeh and ayam masak merah, diuji kaji oleh en.tunang sebelum belayar ke rumah minor.



Ok, kat rumah minor, macam2 rakan housemate dia buat..siap susun atur bagai..ala buffet, cawan dan pinggan pakai buang konsepnya..yang penting memang sedap lah....nama pun makanan!

Yang ni pula masakkan kat rumah Afzal, makanan tak banyak, tapi makan mee goreng je bertambah 2-3 pinggan..serius sedap!!

 
With my friend, pelakon boy iman..TQ beb datang bersama wife, sambil tu sibuk bergosip dan berbusiness ;)

Boy iman & aminor
Fiance and boy

Rindu gila kat yaniiiiii...TQ beb datang.


A few collegue yang hadir memeriahkan konsep open house 1 Malaysia katanya..

Fiance, aku and minor, hadir kerumah Afzal memenuhi acara open house gak..melantak tak sudah...

Afzal, aku and minor..
Afzal penyanyi/artis band kat hotel concorde shah alam..kalau nak dengar suara dia..moh ler kesana ya?;)



P/S : Ok lah semakin hari semakin hampir tarikh keramat untuk aku, apa yang aku harapkan moga semuanya berjalan dengan lancar, dan berharap pada Allah moga semuanya sama ada, sebelum dan selepas semakin dimurahkan rezeki dan dipermudahkan jalan untuk ku..amin!! T_T


No comments: